Μάθε τι νέο κυκλοφορεί:

Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

ComicSoap

«Ξεκίνησα αυτή τη δουλειά περίπου πριν είκοσι χρόνια. Ήμουν και είμαι τρελός με τα κόμικς.
Καμία σχέση βέβαια με τους τρελούς που συνάντησα στην πορεία. μεταλλαγμένοι κι όχι τίποτα Μutants, Μorlocks στην καλύτερη περίπτωση…
Τους πρώτους μήνες που άνοιξα το κομικσάδικο έπεσα σε κατάθλιψη. δεν μπορούσα να πιστέψω πως ήμουν ένας απ’ αυτούς.
Σιγά-σιγά συνάντησα και “φυσιολογικούς” ανθρώπους που τους άρεσαν τα κόμικς. ,Με κάποιους από αυτούς γίναμε φίλοι, συνοδοιπόροι κομικσάνθρωποι στον αγώνα ενάντια στη σοβαροφάνεια και στους επικριτές των “Μίκυ Μάου”.
Αυτές οι ιστορίες είναι τα ημερολόγια μου.
Η ζωή μου μέσα στο ComicSoap!»

Η συλλογή που βλέπετε συγκεντρώνει την πλειονότητα των κόμικς της δημοφιλούς σειράς του Σπύρου Δερβενιώτη. Μια καυστική και σατιρική ματιά στην καθημερινότητα ενός ιδιοκτήτη κομικσάδικου.

Σενάριο & σχέδιο: Σπύρος Δερβενιώτης
48 Σελ. Μ/Α.
ISBN: 978-618-5116-40-8
Πρώτη κυκλοφορία στο:
Comicdom Con Athens 2017
7,8 & 9 Απριλίου.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου